Its moving!

Cengiz och mitt älskade lilla barn slutar aldrig röra på sig där inne. Men snart kommer det vara svårt, blir mer och mer trångt för varje dag. Är BARA 6 veckor kvar nu! :D Jag håller på att längta ihjäl mig!! Snart har vi våran lilla egna familj, och jag ser bara fram emot det!

Det blev inga bilder på sakerna idag, tiden har bara runnit iväg. Ikväll var jag på kör, men det börjar bli jobbigt att sjunga också. Finns liksom inte så mycket luft i lungorna nu så man kan inte hålla ut tonerna riktigt :p
Och bara att duscha, få på sig jeansen och blusen innan man skulle iväg var ett helt träningspass för mig, fy vad jobbigt och tungt ALLT börjar bli. Tur man har älsklingen här snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0