Fynda fynda!

Dagen började med en promenad tillsammans med mamma, vi var ute över en timme, så skönt! Små hundarna var också med.
När vi kom hem fortsatte jag mitt snokande efter en barnvagn, och jag hittade en :D Sen kom jag in på skötbord och jag hittade ett :D

Mamma, pappa och jag åkte iväg för att kolla på barnvagnen och alla tillbehör (en åkpåse med en mjuk fäll + en massa annat), slutade med att vi fick med en babysitter, babygym, gå-stol och en liten bil också. Mycket bra köp!! Sedan vart det köp av skötbord också.. gud vilken bra dag! Kameran är det slut på batteri, så bilderna får komma i morgon, tyvärr.

Snart blir det sängen för mig, känner mig trött och magen behöver få vila lite :p
I morgon väntar en till promenad med mamma om vädret tillåter, vill inte ha regn, kan det få komma drivor med snö istället!!!

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0