Stek stek stek

Eftersom jag har all fritid i hela världen ägnar jag mycket tid åt solen och min bränna :)
Blir varmare och varmare här för varje dag känns det som.

Cypern-resan var kanon! Mycket sol, bad och god mat :D
Var dock varmare där än här :p Skönt att göra något annat!

Efter många utekvällar sen jag kom hem, med ett danskt par, så var det skönt att spendera kvällen igår hemma i soffan :)
Men nya tag ikväll, då är det Latino som gäller.

Nu ska jag ta och lägga mig en stund ute innan hjärtat kommer hem för lunch/middag.
Får bli Tonfisksallad, mums! :D

Kanske blir en sväng till Appo för lite jobb senare på resturangen :)

Btw, jaa Evelina, jag tycker samma... FINALLY!!! ;D hehe!

See u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0