Usch usch usch!

Jag vet inte vad det ar med mig ikvall.. Jag ar trött, sugen pa nagot att ata hela tiden aven fast jag mar illa av allt jag ater.
Lite sömn sa blir det nog battre, men inte an. Maste hamta hem lill-hjartat mitt och Ramazan.

Hoppas pa att det blir mys med film en stund ocksa :)

Idag tog alsklingen en lang sovmorgon. Vi vaknade vid 13-tiden sa jag gick till bageriet för att köpa nybakt bröd till frukost, sen följde jag med prinsen till butiken runt 14:30.

Funderar pa om jag ska ta mig en svang till Appo istallet för att sitta har i min ensamhet :p Da kan man ju ialla fall fa titta pa lite folk ;p Det varsta ar att det ar lördag, vilket innebar grymt mycket trafik en san har kvall. Men det far ga anda!

Neh, dags att dra da, har kan jag inte sitta! Natti pa er :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0