ZzZzZzZz

Idag käns det som att jag sovit hela dagen.. har lyckats sova bort mer än halva ialla fall. Det rör sig för fullt i magen, är så kul att titta på den. Snart får äntligen Cengiz "känna" på lilla livet också :) Inte långt kvar tills han kommer nu!!!
Tyvärr har sötnosen min haft problem med njursten ett tag nu, och operationen har blivit framflyttad, men biljetten är bokad och klar så på torsdag har jag honom här!!!!!!!! :D FINALLY!

Idag kom min lilla prinsessa Jasmin hit :) Man längtar lika mycket varje gång hon ska komma. Så nu blir det en massa Lucia i helgen :)


Ge mig ;) Vill ju ha lite nya kläder efter att magen försvunnit ;p hehe


Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0