Operation

Inatt sover Cengiz på sjukhuset. Han hade en operation på förmiddagen mot hans njursten. Tycker så synd om honom + att han är ensam. Men samtidigt var det bra att han fick göra operationen innan han kommer hit, så han blir av med skiten och inte råkar ut för något här! Min lilla älskling..

Jenny har vaxat benen på mig ikväll :) Vart mycket skratt för att inte tänka så mycket på hur ont det gör på vissa ställen :p Men nu är det gjort!

Det blev ingen kör för mig ikväll. Dom hade träning till julgröten, och den ska ju inte jag vara med på, eftersom jag bara ska sitta still och ta det lugnt så bebisen håller sig inne i magen tills det nya året :p Är så jobbigt att stå och sjunga, och sjunga kan jag inte om jag sitter.

Nu ska jag spela lite poker på FB sedan ska jag sova, och hoppas på att jag får sova många timmar.
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej, kanelbullar är aldrig fel :D

2009-12-15 @ 11:51:05
URL: http://avalina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å så roligt då förstår jag att det är lite extra spännande :) Haha det ser ut som att det blir en vit jul :) Jippie..! :)

2009-12-15 @ 21:06:36
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0