Bebis

INTE långt kvar nu! Idag är det precis 3 veckor kvar till beräknad tid (3 januari).
Fattar inte vart tiden har tagit vägen, och det käns som att jag inte är redo att åka in än på lääänge! Jag tror inte att jag kan fatta att jag ska bli mamma. För mig är det minst 2 månader kvar :p Men jag skulle nog bli bra tjock om jag skulle gå 2 månader till..

Väskan ska man kanske packa NU! Jag förstår det inte, även fast jag skriver och tänker på det hela tiden. Var in på sjukhusets hemsida för att kolla "tips" på packlista. Om jag får med allt som står där så överlever jag, men det slutar väl med en hel del annat också, som det lätt brukar bli när man ska packa något.



Om någon har råd och tips att ge, ang. ALLT så blir jag bara glad :)

Kommentarer
Postat av: karla

packa ner allt du känner för bara..bättre för mycket nä för lite så gjorde jag =) packade ner olika kläder till bebis utifall man skulle få vara kvar några dagar..har du packat ner toffler till dig?? kan vara skönt att gå om man ska gå runt där borta =)



för vi var kvar på vårdhotelllet i två dagar och det var dö skönt =) jag längtar!! vi msåte träffas innan du föder tycker ja måste få se bebis magen!!!!

2009-12-14 @ 13:07:14
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh ja det vart lite längre än för mig. Min hulk bor i Stockholm och jag här i Halmstad. Ja jag såg det så sött :) Är det ditt första? Tack snälla, detsamma :)

2009-12-14 @ 16:06:01
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag har packat samma dag som jag åkt in med båda barnen. Och det har fungerat bra. Man behöver inte så mycket. Lite myskläder, babykläder, hygienartiklar och lite snarrameller! =D Kram, kram

2009-12-14 @ 16:17:35
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0