Tired

Nu är jag trött! Satt uppe till 3 natten som var, man gör ju allt för kärleken. Och full hålligång idag. Tog en kopp kaffe med mamma innan pappa kom hem, sen så skulle vi 3 måla huset. Han inte måla så länge innan regnet kom, men vi gav oss inte ändå. Sen började det regna mer, och vi han inte mer än att plocka undan och ta oss in så vräker det ner. Men jag får ju det jag önskat, har inte sett regn sen i slutet av mars i Turkiet, sen har det bara varit sol där. Tycker det är så mysigt med regn :) Sen så gjorde jag middag, korvstroganoff och ris, mums! Har längtat efter den maten i 5 månader :p Mycket mat som jag längtat efter så jag har suttit och gjort en matlista 1 vecka fram nu. Efter middagen följde jag med Jenny till stan, hämtade upp Petra och Servah också. Men pga regnet så satt jag kvar i bilen och tittade på när dom dansade. Och efter dansen så for vi allihop till fam. Wiklund. Vart en överaskning för dom att jag var hemma, kom tom. tårar på en av dom :) Så efter den här dagen är jag trött, och det är mycket som händer i morgon också. Inte visste jag att jag skulle ha så här fullt upp av att komma hem. Hinner inte med någonting som jag har sagt att jag ska göra :p 
Tror det blir sängen nu, men jag får så dåligt samvete om jag inte pratar med Cengiz innan. Saknar honom mycket och tänker på honom hela tiden! Och den ända tiden vi har att prata är ju på natten när han kommer hem. Bara det att här har man ju "normal" dygnsrytm. När man är där nere blir dygnet försenat c. 6 timmar. Sover till 12, äter lunch 18 och är vaken till 3-5 tiden. Alla här har redan lagt sig så man sitter ju själv uppe, lite trisst är det ju!
Nää nu blir det sängen, i morgon blir det upp tidigt. God natt på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0