Shopping? :)


Tack och lov så känner jag mig mycket piggare idag, även fast halsen fortfarande sviker. Har inte haft några problem med magen sen igår kväll ialla fall :)

Ramazan och jag har ätit frukost, får se om han åker hem idag, var tänkt att han skulle åka igår, men som vanligt så kan man inte lite på vad som sägs här, när det händer så händer det, annars sitter det i tjära! Kommer nog kännas tomt när han åkt, han har ju trots allt bott här i c. 7 veckor nu, samtidigt som det kommer kännas skönt att vara alldeles själv igen. Inte ha någon som man ska passa upp, är väldigt trött på det nu, är det inte min tur att bli upp passad snart?

Det finns en som passar upp mig bättre än vad någon annan kan, ni vet vem jag menar, min underbara Cengiz!
Idag har han föreslagit en shoppingdag, hoppas det hinns med mitt uppi allt hans jobb (A) Skulle vara skönt att göra något med honom.. men det är så svårt på dagtid :( Var ju inte länge sedan han tog med mig upp på "södra berget" där vi satt på en bänk och myste och fick prata ut om allt :D Oooh, jag är jå in i helvete förälskad i den mannen!! Finns ingen bättre än honom! Lite jobbigt bara att jag saknar honom mer och mer under dagarna/kvällarna/nätterna. Räknar ju ner tiden fom att han går på dagen tills att han ska komma hem på natten.. Men om 3 mänader får jag rå om honom länge, då är säsongen slut och vi kommer att vara i Sverige :D Längtar ihjäl mig! Ska bli så kul att han kommer dit!!!

Snart kallar duschen.. måste få snacka av mig en massa med min underbara vän Ika först. Saknar henne! Blir inte så mycket tid till varandra nu för tiden :( Men när vi väl surrar så är det om ALLT och INGET :p HAHA!

See you out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0