Pooldag


Var så mycket som hände här igår så jag han inte med att skriva ett inlägg..
Cengiz ringde och väckte mig, halv 2!! skandal! så det var bara till att kliva upp, äta frukost, duscha och sen kom Appo och hämtade mig och körde mig till butiken. Var där ett tag, sedan for jag och älsklingen en sväng, sedan tillbaka till butiken och sedan for jag hem. Gjorde mig lite mat, skulle sedan till att lägga mig och vila (efter en hel dag med huvudvärk) men då ringer telefonen. Då var det bara att kliva upp och göra sig i ordning för att åka till resturangen och träffa ett par turister som hade med sig lite presenter från dk, det tackar vi båda för! :D Vart där hela kvällen. Dom fick skjust till hotellet och sedan for jag till älsklingen i butiken, efter det åkte vi tillbaka till resturangen och därifrån till en annan resturang och åt med Cengiz kompisar. Men efter det fick jag komma hem. Då vart det mys med gotta och lite kortspel. Slutade med att vi satt här i soffan med en dator var och spelade poker, + gick vi ialla fall :) Efter den dagen somnade jag gott.

Samma visa var det idag, vaknade halv 2, usch! Jag lagade i ordning lunch på en gång, plockade undan lite och sedan var det dags för mig att ta lite tid vid poolen. Superskönt! Fick simma några längder som motion och lite solning på det :) Vid 16-tiden gick jag upp och började duka fram för lunch. Strax efter kom älsklingen hem. Vi han med lite slöheter och tvtittande innan han skulle gå igen :) Dock tycker vi båda att tiden går på tok för fort när han kommer hem.. :(

Efter att ha plockat lite till så är jag helt slut i denna värme, så nu ska jag lägga omkull mig i soffan och titta på Run´s House

                                           


Cengiz Çelik, du är den bästa som finns och jag älskar dig mer än någon annan!
Forever and ever my angel!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej Malin!



Vad roligt för dig att du har hittat din Kärlek!

Go for it säger bara jag!



I turkiet har jag oxå fattat att du är, men i vilken stad är du?

Jag har varit i alanya 2 gånger och de är så fint där.



God så skönt med sol och bad.



Hur är allt med dig? De var ju så länge sedan jag såg dig.



Roligt att du bloggar kommer att följa din blogg varje dag nu;O)!



Ha de så gott!



Kramar Från Anna-Karin Åkerlund

2009-08-20 @ 23:06:46
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0