KOM HEM!


Ar man sa har under denna ''period'' i livet? Allt ar bara förjavligt samtidigt som allt ar underbart. Med det menar jag att allt som har med Cengiz att göra ar underbart, medans precis allt annat ar skit! Sitter och vantar pa att han ska komma hem, han skulle komma mycket tidigare ikvall :) Vill vara med honom all tid som jag kan och far!
Ni ska bara veta, han ringde nyss, det racker att han sager ''Hej hjartat'' sen sa grater jag som bara den! Om jag kunde sa skulle jag ge honom vad som helst. Han ar underbar helt enkelt. Just nu kanner jag mig sa dum som gör sa har mot honom, jag vill igentligen inte, men jag har inget val. Tararna bara kommer och jag vet att han inte tycker om nar jag ar ledsen. Förlat alskling, men du vet hur svart det har ar för mig! Jag alskar dig!

Idag har jag varit med min underbara hela dagen. Vi at lunch ute.. eller han har bjudit mig hela dagarna som senaste dagarna nu :) Vilken lyx jag har. Men just nu sitter jag hemma, och som igar sa ar det duschen som vantar.
Just det, igar kom han och hamtade mig efter han stangt butiken. Han tog med mig upp pa ''södraberget'' dar vi satt och myste. Sa underbart med en underbar person!

Just nu haller jag bara pa att bryta ihop, sa en dusch innan mitt hjartegull kommer hem skulle inte vara fel. Jag hoppas han kommer snart, för jag behöver verkligen ha honom har nu!



Jag kommer alltid att alska dig, vad som an hander!
Du ar föralltid min. Jag kan inte leva utan dig!
Malin <3 Cengiz

Kommentarer
Postat av: karla

är det inge bra med dig ?=/ kramar

2009-08-24 @ 10:58:31
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: martina

haha har ni södra o norra berget där nere me??xP

2009-08-28 @ 15:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0