Jag tänker på dig hjärtat!

Älsklingen kom hem i morse, lämnad av en vän som ingen någonsin kan ta tillbaka.  :´(
Sorg är mänskligt och du ska veta att jag finns här för dig älskling! Dela det med mig istället för att bära på allt själv.

Inatt vart jag sjuk, sov värre an värst! Klockan var väl 5 när jag klev upp för att göra mig en kopp te som jag tog med till sängen, och bättre blev jag. När jag vaknade idag var det värre igen, så åter en kopp te, och nu käns det lite bättre.
Ont i magen har jag också, helt kört att ligga på den nu för tiden. Jag som är i så stort behov av massage ;p (A)

Sötproppen här tycker jag ska unna mig själv en frisör :) Börjar få riktigt långt hår nu, så no löshår för mig!! :D
Men vet inte riktigt vad jag ska göra, förslag någon? Även fast det behövs, kommer inte ihåg när jag klippte mig sist, så tycker jag att det är en onödig utgift. Jag tror han har tjatat i 1 vecka på att jag ska göra något åt saken :p
Okej, topparna börjar bli jääävligt sliten, men... ja vi får se hur det blir :)

                                        Jag och älsklingen på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0