God morgon

Jag har precis satt mig här med kaffekoppen brevid mig. Mamma åkte och jobbade medans alla fortfarande sov. Jag vaknade av ett väldans liv när tjejerna försov sig och skulle iväg på dansen. Snäll som jag är dukade jag fram frukost åt dom. Nu är det bara pappa och jag hemma. Vet inte om vi två ska gå ut och måla lite, eller om jag ska lägga omkull mig en stund. Är lite trött efter att ha varit vaken till 3:00 inatt, men som jag nämnt tidigare, vad gör man inte för kärleken.
Under dagen vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, men ikväll kommer jag och Servah vara ensam hemma och Ika ska nog komma hit. Jenny pratar om att jag ska hämta henne på krogen inatt, men inte vet jag eller.. vi får se om jag kommer orka med det.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0