Fredagsmys

Idag var det mamma som fick väcka mig, jag sa åt henne att väcka mig runt 7:30 men hon lät mig sova till 10, hon är snäll hon! Då kom min morbror hit på lite kaffe. Har varit så trött idag men trots det gick mamma och jag ut för att måla. Sedan tog pappa och jag en bil var in till stan, jag hämtade upp Jenny och Servah på vägen in, dom tog ena bilen vidare mot Alnö och jag åkte med pappa hem. Somnade en stund på soffan :p Sedan vart det middag och efter det kom tjejerna hem. Jag och Servah bakade äppelpaj och det blev mys framför tv´n med film :)
Skulle somna på en gång om jag hoppade i säng nu. Men jag ska nog sitta och vänta på hjärtegullet mitt först. Blir så tomt om man inte pratar med honom något. Har ju snott med hans parfym och en tshirt så man längtar ju ihjäl sig ännu mer när man har den tröjan, hehe. Jag gör allt för min lilla solstråle så jag klarar av att stå ut dom här månaderna, även fast dom tär lite på en!
Det var allt för idag, i morgon blir det nya äventyr att skriva om, men ni får vänta tills i morgon att läsa om dom ;p
Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0