En massa arenden


Ojojoj, idag vaknade jag vid 9-tiden. Gissa om jag var glad att jag hade hela dagen framför mig :D
Lag i sangen och filurade lite, tittade pa alsklingen nar han sov söt som han ar! Sag att mina naglar behövde malas sa jag gjorde det, sen sa klev jag upp och gjorde frukost till oss. Kande mig sa grym nar jag vackte honom :p
Hur som helst, jag och Cengiz skulle aka pa sjukhuset, men dar var det sa mycket folk sa vi akte och fixade lite andra arenden. Sedan for vi till butiken och sedan envisades han om shopping till mig, sjalv var jag inte sa sugen men jag fick en jatte fin topp av honom! Tack hjartat!! <3  Nar vi var klar med det sa for vi till sjukhuset, dar hade det lugnat ner sig rejalt. Och efer det vart det snabbmat, turkisk snabbmat som vi at hemma, satan sa gott! Lite mys blev det ocksa innan han akte tillbaka till jobbet. Sjalv har jag varit hemma och lagat mat, plockat lite coh tagit det lugnt.

Men nu kallar duschen. Cengiz ville ta med mig ut och aka en svang, bara han och jag, efter han stangt butiken :D Som jag blir glad nar han vill det!

Och igar slutade internet att fungera pa min datror, har inte provat idag, men jag blir bara arg om jag slar pa den och det inte funkar sa jag knyckte alsklingens dator.

Nej, duschen var det.. sen ar det bara att vanta pa mitt hjartegull som ska komma :D Weeeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0