Älskade lilla hjärta..

.. varför kan du inte förstå? Över 6 veckor ha gått utan EGEN tid med dig.
Är det konstigt att man stänger in sig i sovrummet med hopp om att vi kan få vara ifred EN kväll!!??
Tv-rummet används som gästrum och har varit det alla dessa veckor, så man får inte vara själv någonstans.
Och hur mycket tid har vi kvar??!!! Kan vi inte ta vara på det sista nu?
Jag räknar ner timmarna från och med att du lämnar hemmet på morgonen tills att du ska stänga och komma hem.
Man blir som lite galen. Vill bara att det ska vara du och jag nu!! Kan dom andra flytta i morgon, snälla!!!!
Jag hoppas du kommer till mig snart..

Ska bli så skönt nästa år när jag vet att det BARA kommer vara vi ;D
Jag är så lycklig för att allt händer med dig!! Jag älskar dig Cengiz Celik, mer än någon kan älska någon annan!
Forever and ever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0