91 dagar kvar

Just nu funderar jag på om jag kommer ha något kvar att göra alla dessa veckor som är kvar innan min älskling kommer till Sverige. Tror jag har "bara varit" 1 dag sedan jag kom hit, annars har det varit något varje dag.
Men tiden går ju fort när man har något att göra också. Ialla fall dagarna. Finns inget att göra på natten och det är då tiden står stilla när jag bara sitter och väntar på att Cengiz ska logga in på msn.
Idag är det 91 dagar kvar tills han senast kommer vara här, är det sagt ialla fall. Har pratat om slutet av november och om 91 dagar är det sista november :p

Ikväll har jag varit på kören, oj så kul det är! Just nu håller vi på med jätte roliga låtar och det finns 4 olika stämmor som sjungs. Kommer bli jätte bra när allt väl sitter. Lite tråkigt bara att jag tränar på något som kommer att visas upp nästa år när jag inte längre är här, precis som förra året :p Men det är kul att sjunga, jag älskar det. Efter träningen förra måndagen så längtade jag redan efter nästa träning. Är nog inte så långt kvar tills vi ska börja med julsånger :D Det ska bli kul för det är något jag kommer hinna vara med på, och det ska bli kul att Cengiz kommer vara här och titta. Jag blir så glad när jag tänker på att han ska komma hit, men jag blir deprimerad när jag kommer på hur lång tid det är kvar.

I morgon blir det kanske en sväng på stan, sitter och väntar på svar från en liten tös nu ;p Om det blir shopping så får ni veta mer i morgon. Är SÅÅÅ mycket som behövs handlas nu, men jag (måste) vänta tills mitt hjärtegull kommer hit. Nu ska jag äta lite Special K, mums. Börjar bli lite natt-käk-sugen (A)


Kommentarer
Postat av: linda

ja bra de baby :D jag längtar! puss

2009-09-01 @ 15:10:33
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: Nikko

Hej!

Kul med blogg ;) Kolla gärna in min med.

Jobbigt att sakna någon... Hoppas ni kommer ses snart!

2009-09-01 @ 22:58:21
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0