ll:Kör:ll

Somnade sent inatt och sov lite oroligt sådär.. Ifall dom skulle ringa och be mig jobba. Vaknade runt 6-tiden i morse, skönt med 3 timmars sömn :p La mig i soffan och kollade på tv och halvsov, och vad händer?.. runt 7-tiden ringer dom mig och vill att jag ska jobba, hade det på känn :)

Åkte hem på min fina cykel som är i världsklass, men hemma blev jag inte länge. Åkte till Västanå på körövning :)
Det lät otroligt bra sist, men nu, jaa nu vet jag inte hur jag ska förklara kännslan av att vi är en kör som utvecklas med full fart. Helt fantastiskt helt enkelt :D Vill få med mig någon vän bara, för att fylla ut någon stämma :p Haha..

Just nu är jag så jävla förbannad!! Tv kanalerna funkar inte denna dag/kväll på njurundav.  :( Inte hemma hos mig, inte hemma hos Malin och då lär det inte funka hemma hos någon på gatan D:
Jag som skulle se "I ditt ansikte". Jaa, jag är sotis på alla er, små jävlar, som fick se programet!

I morgon ska jag  få jobba igen :D!! Sen blir det full fart hem till tvättstugan som jag och min underbara har bokat.
Jasmin ska följa med mig hem efter jobbet. Bra med lite sällskap om Malin hunnit tvätta klart :p
Vi får se hur hjälpsam hon kommer vara att hänga tvätt, förhoppningsvis tycker hon att det bara är roligt :D

Good night (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0