Lååång dag, med mys :)

Vaknade 8 av att alarmet tjöt, låg kvar 45 min :p Gick på affären för att handla lite mat. Skönt att vara där tidigt när det var lite folk! Jenny och Moa kom för att göra tacotårta till lunch, me like :D Lite senare kom Carro för att äta lunch med oss och umgås, och Jenny och Moa fick åka tillbaka till skoaln :p Haha!

Jag och Carro latade, alltså låg vi i soffan och kollade på film. Jocke kom och hälsade på och det blev rester av tackotårtan till middag för oss tre. Efter att Malin hade vilat upp sig kom hon också över, fick samtal av Linda att hon och Johanna ville komma och hälsa på, Jocke åkte hem och töserna kom.
Tittade lite på tv och pratade en massa, sen for dom också hem. Malin kom på den brilianta iden att baka sockerkaka, och så blev det, mums!!!

Jaa, nu är det bara jag och Carro som sitter här och kollar på film. Hon ska sova över här :D Happy!
Nu ska jag vara lite social med henne, får se vad vi ska hitta på härnäst.

GoKväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0