Inget mer?

Jaa, vad ska man säga? Mitt liv är dött, vart är kärleken?
Det är ett passande namn, kär"leken" för det är just vad det är för mig, en lek. Men det är en sjuk lek. Det kanske inte är jag som förstår reglerna.. Vad ska jag söka efter, vart, när? Ska jag huvudtaget söka?
En sak vet jag iaf, jag har en kärlek i grannhuset ;) Men vad jag letar efter är en karl som jag kan dela livet med!
Malin gick just hem, så vad ska jag göra nu? Jag har ju förvandlats till en nattmänniska så jag kan inte sova en på länge.
Jag och Malin har kollat på musikmaskinen, sing a long och extra extra. KUL med sällskap :D

Igår kom mamma hit efter jobbet och drack lite kaffe, sedan for vi på vårdcentralen, apoteket och sedan staden. Mamma köpte 2 byxor till mig och lite åt sig själv också. Till slut gick jag på subway, min mage hade kurrat sen jag for hemifrån. När jag väl står där hör jag en röst som säger: "Hej Malin."  Jag vänder mig om och där står Niklas :D Jag vart så glad över att träffa honom, kommer knappt ihåg sist. Själv tyckte jag att det blev lite pinsamt, visste ju inte vad jag skulle säga mer än "Hur är det? Jaa, jag är hungrig så nu ska jag köpa mig en macka, har bara ätit en macka på hela dagen. Hej då" Aja, jag var hur som helst glad över att träffa honom.
Väl hemma i Njurunda träffade jag Malin utanför Ica. Vi tog en sväng till Statoil sen tillbaka på Ica för att handla lite tillbehör till maten. Vi lagade Chili con carne, as god. Malin skötte kryddningen, så jaa, den blev stark den. Sen blev det prat om.. om.. jaa allt. Sånt som bara jag och Malin pratar om :p
Efter en god måltid, lite cider och surr gick vi över till Malin och sjung singstar.

Btw, så här ser mitt och Malins fordon ut :p
Min är den röda med korgen. Ibland får Malin sitta i den och åka när hon inte orkar köra sin egen :D


Kommentarer
Postat av: Evelina

Malin, den kommer ska du se :)När du minsta anar ;D

2008-09-14 @ 00:58:17
URL: http://ejjj.bloggagratis.se
Postat av: maaaaliiiiiiiiiiiiiiin

Hahaha, för jag är så lat så jag orkar inte gå så långt :P

Leta inte, den kommer av sig själv när den vill. Man ska aldrig leta efter kärlek, då håller den inte. Håll ut,!!

2008-09-14 @ 08:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0