Min Babe!!

Nu sitter jag hemma i soffan igen.
För 27 timmar sedan fanns jag i famnen på den jag älskar, och nu är han så långt borta.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till nu, det ända som händer är att jag går fram och tillbaka i lägenheten. Ställer mig vid fönstret ibland och blickar ut på detta tråkiga väder.
Tiden står stilla för mig idag, 1 timme känns som en sekund. Varför kan jag inte få vara med dig min älskade.
Jag trode inte att jag kunde känna så här, men du har bevisat att jag kan.
Saknaden av dig gör mig galen, lite ledsen blir jag. Du är underbar älskling, du är den jag vill dela mitt liv med.
Igår kväll när jag satt på flygplatsen förvandlades alla anskten till ditt, jag önskade att någon av dom kunde vara du.
Älskling, snart är det bara en månad kvar. Då tänker jag aldrig släppa dig. Vill ha dig vid min sida resten av livet.
Du är den vackraste skapelse som finns, jag vill ha dig baby. Jag vill ha dig nu.

Älskar dig!!!
M  <3  D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0