LYCKLIG!

Nu är det fan inte långt kvar.. om 2 dygn sitter jag på bussen. Ååå vad jag längtar!!
Om 3 dygn är jag med min älskling, finally!
Jag kom hem för 1 månad sen och nu ska jag iväg igen :) Hade glömt bort hur det kännns att vara så här.

I morgon ska jag jobba och vara med Malin, och på onsdag ska jag ladda för resan och vara med Malin.
Får ju inte träffa henne på en vecka så jag måste ju passa på innan jag åker. Hade helst av allt velat stoppa ner henne i resväskan och tagit med hon, men det går ju tyvärr inte :(
Jag kommer väl ringa till henne 1 miljon gånger om dagen i alla fall och berätta ALLT jag gör ;p haha..

Nu ska jag hoppa i säng så tiden går fortare :p
There will be a sequel!

                                                                                     Malin Björk


Kommentarer
Postat av: karla

lycka till nu!=)

2008-11-04 @ 09:09:49
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0