Kärleken är underbar!

Baby, my everything. What have you done with me? I love you so much!
Hur ska jag kunna förklara för dig hur mycket jag älskar dig? Kommer jag någonsin kunna förklara?
I think to myself, what a wonderful world. Becous i got you.
Jag älskar dig baby, du betyder mest för mig ;)

     
Malin <3 Deniz



Jag tänker på dig gumman, och jag hoppas att allt ska gå bra.
Jag kommer alltid finnas för dig och jag kommer alltid lyssna på dig när du behöver det.
Du är min bästa vän och jag älskar dig otroligt mycket.
Du ställer alltid upp för mig i ur och skur. Spelar ingen roll vart eller när, hur och vad.
Sen gumman ska vi tvätta och äta chockladpudding ;) HAHA! Typiskt oss vännen.

                                                                                       Malin Christina Björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0