Jag vill ha jobb, jobb!

Idag har jag fått jobbat, ska även jobba i morgon och på onsdag :) Hoppas även på lite heldagar..
Nu ska jag jobba som tusan och spara pengar. Ska fan inte slösa bort ett jävla öre på något onödigt.

Efter jobbet gick jag hem till Malin där middagen var serverad :) Chili con carne, Malins speciallite ;) Mums!!
Vart tyvärr inte där så länge, skulle iväg på kören. Var jätte kul, mycket folk och det gick as bra.
På lördag gått folk får ni komma till In Gallerian och kolla när vi ska uppträda :D

Just nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska ringa :p
Har så tråkit, och Malin svarar inte när jag ringer :( Får väl sitta här och tycka synd om mig själv..
Får väl hoppas på att prata med min babe länge så jag har sällskap. Nu ska jag kika på tv/film.


                                                                                                                 Malin Björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0