Ännu en dag

Allmänt
Nu har jag kommit hem efter 2 åkturer till Bergeforsen.
Var chafför åt Malin, Ted, Mia och Kjell. Var kul att få åka en sväng istället för att bara sitta hemma och dega.
Om några timmar ska man upp och lämna tillbaka mammas och pappas bil :/ Vill ju sova läääänge!
Får se om det blir någon simtur i när Jasmin har simskola så man får sig lite träning :p Haha, kan ju behövas ibland.


Kärleken
Min älskling har nu skrivit kontraktet, så nu väntar jag bara på att få åka ner och jobba lite med honom, kul kul! :D
Flytten ser jag också framemot :) Blir spänande att se hur det ser ut och hur det kommer att bli!!
Skönt att ha ett eget litet krypin för oss ;p
Jaa, och snart har jag honom här också. 15 dagar kvar om allt går som planerat.
Älskar dig baby, du är det bästa som hänt mig!!!!!
M <3 D


Kommentarer
Postat av: Evelina

ska du flytta i från oss???? :)

2008-11-30 @ 17:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0