Internet!

Nu har jag äntligen skaffat internet! Har inte haft det på övet 6 månader :( På den tiden har det hunnits med mycket..
För snart en månad sedan flyttade jag hemifrån :) Känns skönt att få vara för sig själv lite, men när mörkret lägger sig längtar man efter någon att prata med. Som tur är skaffade jag mig en liten kompis för 2 veckor sedan, en kattunge, Signe <3 Hon utgör lite sällskap.
Ännu mera jobb har jag dragit på mig, är snart uppe i 5-6 jobb :p Bra att man har så alla räkningar kan bli betald.

Idag följde jag med mamma och pappa till staden. Skjutsade syster till hennes nya skola. Avis på att hon fick flytta med skolan till helt nya lokaler. Vill nästan gå om ett år bara för att få gå där :) Efter att släppt av henne åkte vi till djurmagasinet och köpte ett klättertorn till Signe. Åkte sedan till birsta så jag kunde skaffa mig internet, en tavla och lite fler blommor. Sedan åkte jag hem till mamma och pappa för att få lite mat i mig.
Nu sitter jag hemma i lägenheten och funderar på vad man ska hitta på, kanske kolla på Sex and the city, som börjar nu.

Bye bye, miss my friends!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0