Myskväll

Idag var en slö-dag tills jag, Jenny och Malin skulle bege oss till Bosvedjan, hem till Carro. Linda kunde tyvärr inte följa med.
Vi fick tårta, eftersom anledningen till att vi åkte dit var att Carro fyllde år i tisdags.
Sen kollade vi lite på tv, körslget, haha. Spelade spel, "Med andra ord", "TP" och nått man skulle rita på. Det var en mycket trevlig kväll och jag tror att jag pratar för alla när jag säger att vi hade jäkligt kul! :D
Nu har jag kommit hem och krypt ner i sängen. Dags att sussa. Som tur är har jag fått sällskap av min syster så det blir en hel del skitsnack också innan gryningen kommer.
Bye!

Kommentarer
Postat av: MallaL

Haha, låter som om du bara åkte dit för "the cake":D

2008-04-22 @ 20:31:55
URL: http://malinlundberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0